۲
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳
دادستان شهرستان زهک خبر داد:

کشف و معدوم سازی نیم تن مرغ در شهرستان زهک

دادستان شهرستان زهک گفت: هیچ اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با برخورد با متخلفان در حوزه سلامت مردم وجود ندارد.
کشف و معدوم سازی نیم تن مرغ در شهرستان زهک
احد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرشرق، از کشف و معدوم سازی نیم تن مرغ های فاسد خبرداد و در توضیح این خبر بیان داشت؛ در ساعت ۲۱:۳۰ و تاریخ ۹۸/۲/۲۰ ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند. در بازرسی از خودرو اعلامی نیم تن مرغ فاسد کشف شد.
متهم قصد انتقال این محموله را به کشتارگاه های و رستوران های غیرمجاز داشت که پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و مرغ های فاسد با همکاری سایر مراجع ذیربط معدوم شد و ضمن صورتجلسه موارد مطروحه مراتب جهت پیگیری های بعدی به مقام قضائی ارجاع داده شد.
دادستان زهک گفت؛ در راستای صیانت از سلامت مردم، ارتقای سطح امنیت زیستی و پیشگیری از انتقال بیماری ها از مرغداری ها بازدید و پلمپ ۶ واحد غیرمجاز عرضه کننده مرغ در دستور کار قرار گرفت.
وی در پایان افزود؛ هیچ اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با برخورد با متخلفان در حوزه سلامت مردم وجود ندارد با تهدید کننده گان امنیت غذایی و بهداشت عمومی شهروندان زهک برخورد قاطع خواهد شد و گذشت نخواهیم و پیگیری های این پرونده همچنان ادامه دارد و با مرغداری عرضه کننده مرغ های فاسد با جدیت برخورد خواهد شد.
کد مطلب: 430207
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی