۰
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷

۴ حفار غیرمجاز در شهرستان زهک دستگیر شدند

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زهک گفت: ضمن برخورد قاطع با حفاران غیرمجاز، از میراث گرانبهای شهرستان زهک حفاظت میکنیم.
۴ حفار غیرمجاز در شهرستان زهک دستگیر شدند
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زهک عبدالکاظم میرشهرکی اظهار کرد: با توجه به مشاهده چند مورد حفاری در محوطه شهر تاریخی زاهدان کهنه، حوزه حفاظت آثار تاریخی شهرستان زهک گشت های پی درپی و کمین های شبانه را در دستور کار خود قرار داد و سرانجام ۴ نفر متخلف که در حال حفاری غیر مجاز بودند توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان در حین حفاری دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی با همکاری نیروی انتظامی صورتجلسه و تحویل مقامات قضایی شدند.
وی افزود: از متخلفان ادواتی همچون بیل، انواع کلنگهای کوچک وبزرگ، تیشه، تیشه کار، دوربین شکاری و پتک ضبط و به همراه پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.
در پایان وی خاطر نشان کرد: با تمام توان در مقابل سودجویانی که به حفاری های غیرمجاز مبادرت می ورزند و باعث تخریب آثار تاریخی می شوند می ایستیم وضمن برخورد قاطع با حفاران غیرمجاز، از میراث گرانبهای شهرستان زهک حفاظت میکنیم.

 
کد مطلب: 430190
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی