۰
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک:

امنیت امروز کشورمان، مرهون تلاش سپاه است/ پاسداران آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک گفت: امنیت امروز کشورمان، مرهون تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
امنیت امروز کشورمان، مرهون تلاش سپاه است/ پاسداران آماده اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب هستند
سرهنگ پاسدار محمد سرگزی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک در مصاحبه با خبرنگار سفیر شرق با محکومیت عمل وقیحانه دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تأسّی به شجاعت، استواری، ایمان و فضائل اخلاقی امام حسین (ع)، در راه حفظ آرمان‌های والای اسلام و انقلاب اسلامی و حراست از تمامیّت ارضی جمهوری اسلامی، اهتمام جدی ورزیده و صحنه‌هایی فراموش نشدنی و حماسه‌هایی باشکوه آفریدند.
وی افزود: امنیتی که امروز ایران اسلامی از آن بهره می‌برد ‏مرهون تلاش سپاه پاسداران، مدافعان حرم و شهدای انقلاب اسلامی و بسیجیان است.
فرمانده سپاه ناحیه زهک با تاکید بر این مطلب که پاسدار واقعی کسی است که از انقلاب آرمان‌ها و ارزش‌های آن دفاع می‌کند و نام نیکوی پاسداری مزین پاسداران است، بیان کرد: سپاه یک نیروی مکتبی تحت امر ولایت، انقلابی و مردمی است.
این مسئول ادامه داد: نمی‌توان پاسداری را به عنوان شغل انتخاب کرد بلکه پاسداری معنویت روحی افراد را تقویت می‌کند.
سرهنگ سرگزی عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و اطاعت از مقام معظم رهبری در برابر دشمنان ایستادگی کرده و به پیروزی رسیده اند.
وی افزود: سپاه از ابتدا تشكيل تاكنون ولايت مدارانه و مطيع ولايت فقيه بوده است و تاريخ گواه اين مطلب مي باشد چه در دوران جنگ و چه در دوران سازندگي و بعد از جنگ و تا كنون سپاه بازوي قدرتمند ولايت بوده و ان شاءالله خواهد بود و فرماندهان و بدنه سپاه با وحدت و يكدلي آماده اجراء فرامين مقام معظم رهبري بوده و خواهند بود .
وی در پایان خنثی سازی توطئه‌های داخلی، امر سازندگی، تأمین امنیت خطوط هوایی، پیشبرد انقلاب و... کارنامه سپاه را، کارنامه‌ای درخشان توصیف کرد.
انتهای پیام
کد مطلب: 430184
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی