شهرستان زهک بعد از چابهار پیشتاز در جذب گردشگران و مسافران نوروزی.

9 فروردين 1398 ساعت 21:06

بیش از۲۰۰۰۰۰ نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان زهک دیدن نموده اند


به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ شهرستان زهک بعد از چابهار پیشتاز در جذب گردشگران و مسافران نوروزی.
فرماندار زهک: بیش از۲۰۰۰۰۰ نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان زهک دیدن نموده اند.
غلامرضا اربابی فرماندار زهک صبح امروز در حاشیه دیدار و گفتگو با مسافرین نوروزی و گردشگران در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: بیشترین بازدید و اقامت گردشگران و مسافرین نوروزی را با تعداد بیش از ۸۰۰۰۰ نفر مجتمع تفریحی چاهنیمه به نام خود ثبت کرده است.
اربابی افزود: اثر تاریخی دهانه غلامان با ۴۵۰۰۰ نفر و پارک جنگلی جزینک با ۳۸۰۰۰ نفر بازدید کننده در رده های بعدی پربازدیدترین اماکن تفریحی این شهرستان در ایام نوروز قرار دارند و همچنین روستای هدف گردشگری قلعه نو با ۳۲۰۰۰ نفر ، شهر باستانی زاهدان کهنه با۲۴۰۰۰ نفر و اقامتگاه های بوم گردی نیز در جایگاه های بعدی قرار دارند.
رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان زهک همچنین افزود: امسال الحمدالله با وجود جاری شدن آب در رودخانه سیستان و تمهیدات صورت گرفته در قالب ستاد تسهیلات نوروزی شرایط برای حضور و پذیرش بیشتر گردشگران و مسافرین محترم نوروزی در شهرستان زهک فراهم شده است.
گفتنی است استفاده از پل دوم در شهر زهک برای اولین بار باهدف تسهیل عبور و مرور مسافرین و کاهش بار ترافیکی، افزایش پایگاههای امداد جاده ای، افزایش راهنمایان گردشگری، احداث و آغاز بکار چندین فروشگاه محصولات صنایع دستی، افزایش واحدهای صنفی توزیع کالاهای مورد نیاز مسافرین و شیفت بندی نانوایی ها جهت رفاه حال مسافرین، آغاز بکار چندین جشنواره و برنامه های شاد و مفرح همراه با مسابقه و موسیقی محلی در مبادی ورودی شهر و اماکن تفریحی و... از مهمترین اقداماتی بود که سبب افزایش تعداد گردشگران و مسافرین نوروزی نسبت به سال های قبل در این شهرستان شده است.


 


کد مطلب: 430173

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/interview/430173/شهرستان-زهک-بعد-چابهار-پیشتاز-جذب-گردشگران-مسافران-نوروزی

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir