۰
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۶

10 سال در انتظار خط تلفن/روستایی که عبور از آن ممکن نیست

عضو شورای روستای عبالرحمن صفرزایی شهرستان هیرمند گفت: 10 سال است خطوط تلفن این روستا قطع شده و مخابرات هیچ اقدامی در خصوص رفع این معضل انجام نمی دهد.
10 سال در انتظار خط تلفن/روستایی که عبور از آن ممکن نیست

خلیل الله صفرزایی در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: بیش از 10 سال است که خطوط تلفن روستای عبدالرحمن صفرزایی قطع شده و در این بین با توجه به پیگیری های مکرر شورای روستا به مخابرات شهرستان هیرمند این مهم از سوی مسئولین مورد بی اعتنایی قرار می گیرد.

وی افزود: این روستای یکی از اولین روستاهای شهرستان هیرمند است که در سال های گذشته به خطوط تلفن ثابت مجهز شده بود، اما با گذشت زمان و فرسایش سیم های تلفن خطوط کل روستا قطع و در نهایت مردم از نعمت خطوط تلفن ثابت محروم شدند.

عضو شورای روستای عبدالرحمن صفرزایی خاطر نشان کرد: همچنین تردد خودرو از خیابان های این روستا به سختی انجام می گیرد، عرض کم برخی از محله ها در روستای عبالرحمن صفرزایی باعث شده است تا خودروهای کوچک و بزرگ از عبور بازمانند.

وی تصریح کرد: بارها به نمایندگان منطقه سیستان، فرمانداری، و استانداری نامه نگاری شده است، اما هیچ یک از دستگاه های اجرایی پاسخ مناسبی جهت رفع مشکلات این روستا را نداده اند.

 

 

انتهای پیام

کد مطلب: 429866
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی