۰
دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۹

گزارش تصویری/زنگ مهر و مقاومت در شهرستان زهک نواخته شد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت در شهرستان زهک نواخته شد.
به گزارش پایگاه خبری سفیر شرق؛ مراسم نمادین نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه خلیج فارس شهرستان زهک با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اموزش و پرورش و مسوولان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم رئیس اموزش و پرورش شهرستان زهک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس گفت: اولین روز از ماه تحصیلی، تلاش،عشق و شور و محبت آغاز شد تلاش همه همکاران بر این است که فرزندان باتعهد و مسئولیت پذیر تربیت کنند دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و به حضور تک تک شما افتخار می کنیم توقیفات خوبی که همکاران و آموزگاران ایجاد کردند همه قابل تحسین است همه تلاش ما در طول تابستان براین بود که باکمک همکاران شروع خوبی داشته باشید. 

ایشان ضمن آرزوی توفیق و جدیت برای همه دانش آموزان تصریح کرد: تلاش کنید امروزتان متفاوت با فردایتان باشد و قدران والدین باشید که شرایط درس خواندن و اجتماعی زیستن را برایتان فراهم کردند.

اربابی فرماندار زهک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مدرسه و دانشگاه بااهمیتی بود شهدای ما الگوی تعلیم و تربیت هستند ما در این مرکز علم و دانش مسئولیتهایی داریم مسئولیت شما دانش اموزان فراگیری علم، دانش و فرهنگ است.

حجت الاسلام و المسلمین خدری امام جمعه زهک ضمن تبریک تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس جنگ کردیم و پیروز شدیم و امروز دانش آموزان با درس خواندن دفاع و جنگ میکنند.

انتهای پیام
کد مطلب: 430339
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی