۰
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰

پیش بازی ولفسبورگ - رئال مادرید

دو تیم ولفسبورگ و رئال مادرید،‌امشب در ورزشگاه فولکس واگن آره‌نا شهر ولفسبورگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
بازی
بازی
به گزارش ندای هیرمند به نقل از"ورزش سه"،‌رئال پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل بارسلونا، با روحیه ای بالا در اروپا ادامه خواهد داد.

ولفسبورگ

ولفسبورگ با کسب 38 امتیاز از 28 بازی در رده ی هشتم جدول قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌2 شکست،‌2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم پرفراز و نشیبی قرار دارند. ولفسبورگ رقابت‌های امسال را با قدرت شروع کرد ولی ناگهان دچار افت شدیدی شد و نتوانست نتایج اول فصل را جبران کند. با این حال آنها در چمپیونزلیگ پیشروی خوبی داشتند و حالا در مرحله یک چهارم نهایی برای اولین بار باید به مصاف رئال مادرید بروند و کار سختی پیش رو خواهند داشت. با توجه به امادگی رئال،‌ولفسبورگ می‌داند باید کمترین گل خورده را داشته باشد بنابراین احتمال دفاعی ظاهر شدن آنها بالاست.

رئال مادرید

شاگردان زین‌الدین زیدان با کسب 69 امتیاز از 31 بازی در رده ی سوم جدول لالیگا قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌5 پیروزی کسب کرده اند که شامل پیروزی مقابل رم،‌سویا و بارسلونا می‌شود و نشان از آمادگی و فرم خوب آنها دارد. رئال برای اولین بار در تاریخش به مصاف ولفسبورگ خواهد رفت و در ورزشگاه فولکس واگن آره‌نا بازی خواهد کرد و باید دید شاگردان زیدان می‌توانند نتیجه مورد انتظار را رقم بزنند یا خیر. رافائل واران به دلیل مصدومیت،‌قادر به همراهی رئال مادرید در این بازی نیست و تنها غایب سپیدپوشان خواهد بود.

ترکیب احتمالی:
 
   
کد مطلب: 423625
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی