رگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های سطح شهرستان زهک در سال ۱۴۰۱»

27 خرداد 1401 ساعت 18:33

اولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های سطح شهرستان زهک، با حضور «دهمرده» سرپرست فرمانداری، روسا و نمایندگان بانک‌های شهرستان و رییس، اداره کار و رفاه اجتماعی در روز سه شنبه، مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.


ولین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های سطح شهرستان زهک، با حضور «دهمرده» سرپرست فرمانداری، روسا و نمایندگان بانک‌های شهرستان  و رییس، اداره کار و رفاه اجتماعی در روز سه شنبه، مورخ ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری زهک در ابتدای این جلسه روسا و نمایندگان بانک‌ها گزارش از عملکرد خود در حوزه‌های مختلفی همچون تسهیلات اشتغال‌زایی، ازدواج، وام های ضروری را ارائه داده و مسائل و مشکلات حوزه بانکی را مطرح نمودند.
🔸 در ادامه جلسه سرپرست فرمانداری ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و همکاری بانک‌ها در اجرای برنامه‌های دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی بیان نمود: در سال جاری نیز که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  نامگذاری شده، تمامی مسئولین ملزم به حرکت در مسیر حمایت از تولید و ایجاد اشتغال هستند و با توجه به اینکه نبض اقتصادی کشور تا حدی زیادی در دست بانک‌هاست، بنابراین بانک‌های سطح شهرستان نیز از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولیدکنندگان و شرکت های دانش بنیان  استفاده نمایند.
▫️وی ادامه داد:  خشکسالی های چند سال اخیر در شهرستان باعث ایجاد ضرر و زیان و مشکلات مالی برای مردم منطقه گردیده که عمدتا کشاورز و دامدار بوده ، لذا از مدیران انتظار میرود ضمن رعایت سیاست های بانکی تمام تلاش خود را جهت ارائه تسهیلات  برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند .
▫️«دهمرده » با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسه، در خصوص ارائه تضمین برای پرداخت تسهیلات، افزود: بانک‌ها بایستی ضمن اینکه برابر بخشنامه و دستورالعمل‌های بانک مرکزی از وام گیزندگان تضمین‌های لازم را بگیرند، اما از سخت گیری‌های بی‌موردخودداری نمایند.
▫️فرماندار زهک  در خاتمه بااشاره به ورود نهادهای انقلابی و بنیاد ها به شهرستان و ارایه خدماتی در حوزه اشتغال و معیشت از همه دستگاه‌ها و نهادها خواست از موازی کاری پرهیز و بر اساس پهنه بندی که توسط فرمانداری تدوین و برنامه ریزی شده است اقدام نمایند


کد مطلب: 430667

آدرس مطلب: https://www.safireshargh.ir/article/430667/رگزاری-اولین-جلسه-شورای-هماهنگی-بانک-های-سطح-شهرستان-زهک-سال-۱۴۰۱

سفیر شرق
  https://www.safireshargh.ir