۰
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۶
🔻نقش ائمه جمعه در دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در #سیستان موثر است

🔻نقش ائمه جمعه در دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در #سیستان موثر است

🔻نقش ائمه جمعه در دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در #سیستان موثر است 🔸 استاندار سیستان و‌بلوچستان گفت: سیستانیهای بسیاری دارای توان سرمایه‌گذاری در سیستان هستند که ساکن سایر استان‌ها می‌باشند که ائمه جمعه سیستان می‌توانند از آنان برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه دعوت کنند.
🔻نقش ائمه جمعه در دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در #سیستان موثر است
🔻نقش ائمه جمعه در دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در #سیستان موثر است
🔻نقش ائمه جمعه در دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در #سیستان موثر است

🔸 استاندار سیستان و‌بلوچستان گفت: سیستانیهای بسیاری دارای توان سرمایه‌گذاری در سیستان هستند که ساکن سایر استان‌ها می‌باشند که ائمه جمعه سیستان می‌توانند از آنان برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه دعوت کنند.

🔸حسین مدرس خیابانی “استاندار” در نشست با ائمه جمعه منطقه سیستان که صبح امروز در استانداری انجام شد؛ با بیان اینکه هیچ مانعی برای سرمایه‌گذاری در استان نداریم؛ تصریح کرد: برای تسهیل و تسریع در فرایند سرمایه‌گذاری‌های استان، بسیاری از مجوزهای لازم، بدون نام از قبل صادر شده است و مجوزهای موقت و مشروط نیز از سوی برخی دستگاهها مانند محیط زیست نیز اخذ شده است.

🔸وی ادامه داد: در حال حاضر مجوز بی‌نام برای راه‌اندازی ۴۰۰ مرغداری در استان صادر شده است.

🔸رییس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: در راستای ایجاد اشتغال روستایی امکان پرداخت تسهیلات کم‌بهره تا سقف یک میلیارد ریال وجود دارد که با توجه به خشکسالی‌های اخیر منطقه و از بین رفتن زمینه بخش قابل توجهی از کشاورزی و دامداری در منطقه، این موضوع فرصت مناسبی جهت ایجاد اشتغال برای جوانان به شمار می‌رود.

🔸مدرس خیابانی با اشاره به چگونگی فعالیت #منطقه_آزاد سیستان و افتتاح دفتر اجرایی آن، ابراز امیدواری کرد با آغاز فعالیت این سازمان، رونق اقتصادی در منطقه شکل بگیرد و تاثیرات مناسبی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رقم بخورد.

🔸وی در رابطه با عملیات احداث بزرگراه زابل _زاهدان، افزود: با تخصیص اعتبارات این پروژه، ۵۰ کیلومتر دیگر به این بزرگراه اضافه خواهد شد.

🔸استاندار؛ انتقال آب از چاه‌نیمه ۴ به چاه نیمه ۳ و انتقال آب از چاه‌نیمه ۲ به ۱؛ حفر #چاه‌های_ژرف و طرح #انتقال_آب_از_دریای_عمان را از برنامه‌های تامین آب شرب و بخش کشاورزی برشمرد و در خصوص حق‌آبه هیرمند به عنوان جدی‌ترین برنامه مسئولان استان و کشور، ادامه داد: رایزنی‌های دیپلماتیک در این رابطه صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد جریان آب در رودخانه هیرمند و دشت تشنه سیستان باشیم.

🔸وی در پایان از پیگیری برای اجرای طرح رزاق و رفع مشکلات احداث کارخانه کاشی و سرامیک هامون خبر داد.

🔸همچنین در این نشست ائمه جمعه سیستان به بیان برخی مشکلات و مطالبات مردمی پرداختند و تسریع در رفع مسایل منطقه را خواستار شدند.

🔸پیگیری حق‌آبه هیرمند به عنوان اصلی‌ترین مطالبه مردم، تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام، بکارگیری نیروهای متخصص در مناصب اداری، ایجاد مشاغل خرد و حمایت و ایجاد کسب و کارهای خانگی، فعال سازی و بهره‌مندی مردم از بازارچه‌های مرزی، اجرای طرح رزاق، اجرای طرح‌های هادی روستایی، توجه بیشتر به مسایل فرهنگی و مذهبی و ارتباط بی واسطه و حضور بیشتر مدیران در بین مردم از مهمترین محورهای مطرح شده از سوی ائمه جمعه منطقه سیستان در این دیدار بود.

🔸گفتنی است؛ در این نشست عباسعلی ارجمندی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و سرپرست فرمانداری زابل و حجت‌الاسلام ثبوتی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز حضور داشتند.
کد مطلب: 430608
مرجع : گروهای واتساپی
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی