۰
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۲
در گفت و گو با سفیرشرق مطرح شد؛

اقدام جهادی مکتب ساز و تولید کننده علم است/دانش و پژوهش با تکیه و اعتماد به نسل جوان محقق خواهد شد

مسئول دانش و پژوهش سپاه ناحیه زهک گفت: دنباله ی مسیر گام دوم انقلاب باید با همت، هوشیاری و ابتکار جوانان طی شود
اقدام جهادی مکتب ساز و تولید کننده علم است/دانش و پژوهش با تکیه و اعتماد به نسل جوان محقق خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری سفیرشرق؛ مسئول دانش و پژوهش ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زهک پاسدار محسن ملاشاهی ضمن تبریک هفته پژوهش به تبیین جایگاه، نقش و اهمیت دانش و پژوهش در این نهاد انقلابی پرداخت و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی به تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای ایفای رسالت خود یعنی پاسداری صحیح، کامل و درست و حفظ حالت پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب اسلامی، توسعه هوشمند، تفکر و یادگیری در اقشار مختلف سپاه و  پاسداران را همزمان با رشد و ارتقای شایستگی‌های پاسداری، از اهداف تحول و تعالی خود قرار داده است.

وی با اشاره به تجربیات ارزشمند پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه‌های متنوع مأموریتی سپاه از جمله دوران دفاع مقدس، ادامه داد: با توجه به ایفای نقش سپاه در عرصه‌های مختلف حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت حفظ آن، از سال ۸۹ معاونت دانش و پژوهش در سپاه شکل گرفت.

محسن ملاشاهی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد جوان‌های این مملکت بی انگیزه و بی ایمان باشند گفت: جوانان با انگیزه، با ایمان و با خرد و اهل کار و ابتکار نظام اسلامی باید این حرکت عظیم اسلامی را به سمت تمدن عظیم اسلامی پیش ببرند.

وی با بیان این‌که برای جذب نخبگان بسیجی در همه اقشار از مقطع دبستان تا دانشگاه معاونت علمی پژوهشی و فناوری بسیج فعالیت می‌کند که بیشتر به دنبال جذب نخبگان بسیج است، تصریح کرد: در معاونت دانش پژوهش بیشتر به دنبال این هستیم که از توان و ظرفیت علمی نخبگان پاسدار استفاده کنیم و بتوانیم مشکلات سازمانی خودمان را در راستای بهبود مأموریت‌ها و تحقق برنامه‌های سپاه حل کنیم.

مسئول دانش و پژوهش سپاه ناحیه زهک افزود: منابع کشف مسائل و نیازهای دانشی با استفاده از پژوهشگران و پویشگران عبارت هستند از بیانات مقام معظم رهبری، هدف‌گذاری‌ها، چشم اندازها و تصاویر، روندها در سپاه، جامعه، انقلاب و جهان، مأموریت‌های واگذارشده، منابع دینی، رخدادها و رویدادهای جهانی، ملی و استانی، خلأها، نقص‌ها و آسیب‌ها در وضع موجود و تهدیدها، فرصت‌ها و نقاط قوت.

وی  با بیان اینکه شهید سلیمانی به مقصد و مقصود اصلی خود رسید؛ خاطر نشان کرد: همه ما امروز در قبال این فرهنگ عظیم، رسالت بزرگ و سنگینی بر عهده داریم و باید با تفکر، اندیشه و نظریه پردازی در ابعاد مختلف مکتب سلیمانی این گام را ادامه دهیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430527
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی