۰
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۹
در گفت و گو با جوان جهادی گر بسیجی عنوان شد؛

کار برای خدا خستگی ندارد/در اردوهای جهادی عشق جولان می دهد

ایمان حسینی گفت: کار جهادی خستگی ندارد، گرچه هوای سیستان گرم تر از آن چیزی است که تصور می شد اما کار برای خدا باشد، مشکلات احساس نمی شوند.
کار برای خدا خستگی ندارد/در اردوهای جهادی عشق جولان می دهد
به گزارش سفیر شرق؛ به آغار رزمایش اقتدار عاشورایی در سراسر کشور، گروه های جهادی نیز به مناطق محروم استان های مختلف کشور اعزام شده اند تا کار جهادی محرومیت زدایی را آغاز کنند.

از این رو کار مرمت و ترمیم مدارس با توجه به ایام اول مهر و بوی ماه مدارس، در الویت این جهادگران قرار دارد.

ایمان حسینی یکی از بسیجیان جهادگر فعال در مرمت سازی مدارس شهرستان زهک به خبرنگار ما گفت: کار جهادی خستگی ندارد، گرچه هوای سیستان گرم تر از آن چیزی است که تصور می شد اما کار برای خدا باشد، مشکلات احساس نمی شوند.





وی ادامه داد: بسیاری از هموطنان سیستان و بلوچستانی در محرومیت مطلق به سر می برند که با کمک بسیج و سپاه توانسته اند، منزلی برای خود داشته باشند و سرپناهی استفاده کنند.

صفر خاکسفیدی مسئول جهادی بسیج سپاه شهرستان زهک نیز در این خصوص گفت: هم اکنون در شهرستان زهک هشت گروه جهادی فعال است که پنج گروه متشکل از بسیجیان برادر و پنج گروه نیز در قالب بسیج خواهران فعالیت می کنند.

وی افزود: در اردوهای جهادی رزمایش اقتدار عاشورایی، بحث ساخت خانه محرومین،مرمت و بازسازی منازل و همچنین برداشت محصولات کشاورزی است، که کمک بی مزد و بی منت بسیجیان برای خدمات رسانی برای مردم منطقه سیستان است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430030
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی