۰
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۵
به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ؛

مسجد امام رضا (ع) در روستای ملک حیدری زهک افتتاح شد

به همت قراگاه عملیاتی شهید هراتی، مسجد امام رضا (ع) روستای ملک حیدری زهک امروز افتتاح شد.
مسجد امام رضا (ع) در روستای ملک حیدری زهک افتتاح شد
سرهنگ پرویز آبسالان در گفت و گو با پایگاه خبری سفیر شرق گفت: در راستای اهداف معیشتی و عمرانی به همت قراگاه عملیاتی شهید هراتی، مسجد امام رضا (ع) روستای ملک حیدری زهک امروز افتتاح شد.
 
وی گفت : همچنین امروز با حضور نماینده دفتر مقام معظم رهبری در روستای تپه کنیز شهرستان هیرمند سبد غذایی و لوازم التحریر اهدا شد.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی با اشاره به برنامه های این قرارگاه در طول سال، افزود: همچمین در راستای این اهداف تعداد ۱۷۵ جهزیه به زوجین، توزیع مواد غذایی، پوشاک، مواد بهداشتی ، آبرسانی و نصب دستگاه تصفیه خانه در نقاط مختلف سیستان انجام شده است.


 
وی ادامه داد در بحث اشتغالزایی نیز کارگاه خیاطی روستاهای ارباب ، سکوهه،مطهری،فدک و شهرک علی اکبر افتتاح شد.
 
سرهنگ آبسالان گفت:ایجاد کارگاه های سنگ تراشی و بهره برداری از کارگاه بلدرچین در شهرستان هامون و هیرمند از دیگر برنامه های اشتغالزایی قرارگاه عملیاتی شهید هراتی بود.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی در بحث عمران نیز از احداث ۳۶۶ مسکن مددجویان خبر داد و گفت: احداث خانه کشتی در روستای الله آباد، احداث خانه عالم و احداث منزل مسکونی برای جانبازان بخشی از برنامه های عمرانی این قرارگاه بوده است.



انتهای پیام/
کد مطلب: 430016
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی