۰
شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

محاکمه 13 متهم پرونده واردات تلفن های همراه آغاز شد

جلسه رسیدگی به اتهامات 13 متهمی که با ارز دولتی مبادرت به واردات گوشی های تلفن همراه کرده اما با نرخ آزاد در بازار به فروش رسانده بودند در دادگاه انقلاب آغاز شد.
به گزارش سفیر شرق به نقل از  ایرنا، رسیدگی به پرونده این 13 متهم را قاضی موحد، رئیس شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده های اخلالگران اقتصادی اخیر بر عهده دارد.
پیشتر در این شعبه به اتهامات 3 متهم پرونده واردات گوشی های تلفن همراه رسیدگی شده و اخذ دفاع آخر از آنها باقیمانده است.
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، دادگاه رسیدگی به متهمان مفاسد اقتصادی اخیر بعد از دادگاه بدهکار بانکی، «حمید باقری درمنی» و دو متهم دیگر این پرونده که روز شنبه برگزار شد، از روز یکشنبه آغاز شد.
یکشنبه چهارم شهریور دادگاه سه واردکننده موبایل به نام های محمدغالب علمداری، علیرضا سنجری و سناباد سفرها در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی موحد به صورت علنی محاکمه شدند و کیفرخواست آنان در این جلسه قرائت شد.
سه شنبه ششم شهریور نیز رسیدگی به پرونده 19 متهم ارزی آغاز شد، متهمانی که به توزیع ارز آزاد و خارج از سیستم قانونی اقدام می کردند و گردش مالی آنان 2500 میلیارد تومانبود. نخستین جلسه این دادگاه نیز در شعبه دوم دادگاه انقلاب به ریاست قاضی سیداحمد زرگر برگزارشد و کیفرخواست همه متهمان توسط نماینده دادستان در این جلسه قرائت شد. 
چهارشنبه هفتم شهریور نیز جلسه دوم رسیدگی به اتهامات سه وارد کننده موبایل برگزار شد و امروز (شنبه 10 شهریور) در ادامه این دادگاه ها، رسیدگی به پرونده 13 متهم دیگر که به با ارز دولتی گوشی تلفن وارد کرده و با نرخ آزاد فروخته اند، برگزار می شود.
اجتمام * ع ی* 3063
انتهای پیام/

انتهای پیام /* 
کد مطلب: 430008
توزیع ۴۰ بسته معیشتی در آستانه شب یلدا و میلاد حضرت زینب (س) توسط هیئت رزمندگان اسلام زهک
رشد افسار گسیخته شبکه های اجتماعی؛ فضایی که امنیت روانی خانواده ها را به چالش می کشد/ شبکه ملی اطلاعات؛ ناجی جامعه از برهنگی فرهنگی و گسست اجتماعی